Taneční cvičení s posilováním (Ing. Renáta Petráňková)

  

P-class se řadí mezi druhy aerobiku. Hodina P-class začíná zahřátím (snadnou aerobní sestavou) a tzv. prestrečinkem. Důvodem zahřátí a protažení svalů je, aby nedošlo v hlavní části hodiny k jejich poranění. V P-classu se jedná o vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií (hýždě, břicho, boky a stehna). Posilujete však také svalstvo horních končetin, zad a svaly pánevního dna. Zbavíte se tak bolesti zad a problémů se samovolným únikem moči. Posiluje se ve stoje i na zemi. Je důležité vykonávat cviky pořádně, aby byly správně účinné a abyste se nezranili. K tvarování postavy dochází buď vahou vlastního těla anebo pomocí náčiní (činky, gumičky, overbally apod.). Vede ke zvýšení síly, svalové vytrvalosti, k vyrýsování svalstva a k redukci podkožního tuku. Důležité je také pravidelné dýchání.  Lekce končí strečinkem, protože namáhané svalstvo je potřeba protáhnout, aby nebolelo a nezkracovalo se.

Fotogalerie 2013